2,5 TDI V6 - nestartuje po vymene pal. filtra

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Poďakuj sám sebe za nedôslednú prácu,naberá falošný vzduch do paliva
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

ved ti jasne napisal,aby si si to skontroloval po sebe - tieto serble ked riadne neutesnis a pri vymene filtra riadne nezalejes,neodvzusnis,tak ma probl.chytit,,
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

ten motor je taky fajny ze na nom odchadza vela veci takze s vymenou filtra to nemusi mat nic spolocne.
garde
Príspevky: 927
Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa garde »

klasika, zaleješ, zložíš nakopneš, povozíš sa, odstavíš a padne nafta, nenaštartuješ a dookola stále to isté, treba sa na to poriadne pozrieť
makrela
Príspevky: 2963
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

Stalo sa mi takô, že mi palivový filter naftu slabo prepúšťal, šmejd to bol , skús dať druhý.
autofit
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 25.03.2009 15:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autofit »

Skús dať nový pal. filter, najlepššie nejaký lepššiej značky nie nejakú Čínu,Taiwan a pod. Mne sa to stalo na Audi po výmene filtra auto chvíľu išlo a potom skapalo, nedalo sa naštartovať, len točilo. Skrátka ťahalo niekde vzduch a celý systém sa zavzdušňoval. Dal som druhý pal. filter zn.Mann a auto jazdí bez problémov.
msakac33
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa msakac33 »

no nestartovalo ti to preto, lebo si to zavzdusnil pri vymene filtra...predpokladam, ze do noveho si naftu nenalial az po vrch, resp. nalial ale aj tak sa ti to zavzdusnilo, preto to nechcelo naskocit.......nakoniec si to startol eterom a auto startovalo v priebehu dna, no ked dlhsie postalo, tak uz nie...zavzdusnuje sa ti to....som si isty, ze si bud nevymenil na filtri novu gumicku, pripadne si ju vymenou poskodil a preto odtial taha vzduch
msakac33
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa msakac33 »

no je tam len jedna ta gumicka, gumene tesnenie okruhle, niekedy je lepsie nechat stare, ja som dal na Audi nove a veru ze to netesnilo dobre, tak som potom zamenil za to stare tesnenie .... a naftu treba naliat, nakolko ten V6 sa lubi velmi lahko zavzdusnit :4012:
PROCHY603
Príspevky: 3801
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Noze napis aku znacku filtra si kupil??? :28b7: :2f93:

Urcite niaku cinu. :40bd: :d :D
msakac33
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa msakac33 »

Mokry M. napísal:Ta gumicka ma yt priamo na filtri alebo je na tom okruhlom co sa na filter nasuva
na filtri a predpokladam, ze si ju namazal naftou kym si tam tu plastovu prirubu nasunul lol
jano6
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.06.2009 19:59
Zdieľať na Facebook

2,5 v6

Príspevok od používateľa jano6 »

mam passata tiez sa zavzdusnuje pri vymene filtra povolim na jednej strane motora palivove trubky a tocim,on sa nakoniec rozbehne.Neviem ci bol stasny napad startovat V6 eterom.Eskapaska sa povoluje ale mas tam taky vrchnacik s ktoreho ti ide nafta do cerpadla a v nom je ta gumicka.Popripade este dotiahni odzdusnovak na filtri.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

panove-len taka otazocka,odkial beriete ze pri vymene filtra treba doliat novy fiklter s naftou???ked sa to naleje,nebude to filtrovana nafta ani len nahodou.Na odvzusnovanie existuje "pripravok,ktory treba namontovat na cerpadlo /ak je VP44/.Ten ventil/termostat vlastne/ sa da kupit do 5€ a nie za 7 na bazosi.Samozrejme filter musi byt znackovy a nie nejaky smejd.
msakac33
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56
Zdieľať na Facebook

Re: 2,5 v6

Príspevok od používateľa msakac33 »

avelmak napísal: panove-len taka otazocka,odkial beriete ze pri vymene filtra treba doliat novy fiklter s naftou???ked sa to naleje,nebude to filtrovana nafta ani len nahodou.
nechapem co si to napisal...ja idem na benzinku, cvrknem do cistej flase od ukoriek nafty a pri vymene filtra ju nalejem do filotra...cistu naftu... :3020:
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Volakedy na JRD naliali novy filter s naftou na Liazke a zetore ale nie na osobaku v dnesnej dobe.To je ciganska robota na urovni.
Na filtri mas termostat?Ak ano tak vymenit gumicky 2x a potom sa ozvy v SS.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Nero - my pouzivame odvzdusnovaci pristroj a ani jedna baterka este neodisla.Cely proces mas za 10min bez vybijanie baterky.Ked nevies co pises,tak radsej nepis.Ziadny rozdiel nevidim u Mb ani u BMW ani u japoncov pri odvzdusnovani.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných