2.0 TFSI zdochlo v kolóne a nešlo naštartovať
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
2.0 TFSI zdochlo v kolóne a nešlo naštartovať
zdravím, stala sa mi dnes taká vec, išiel som po Bratislave v kolóne, ukazovalo mi to 39°C, klíma pustená naplno teplota na budíkoch 90°C a zrazu mi pri rozbiehaní zdochlo auto, viac nechcelo naštartovať a keď sa podarilo tak mi to dalo len nejakých 400 otáčok a za 2-3 sekundy motor zdochol (nádrž je plná) napojili sme to na diagnostiku a tam hádzalo ako jedinú chybu snímač teploty oleja, ktorý by údajne ani po vybratí nemal mať vplyv na chod motora, známy technik mal podozrenie na snímač otáčok motora, ak to vraj po vychladnutí naštartuje bude to na 95% on ale po zohriati mal zasa motor zdochnúť, počkal som teda kým motor vychladol po schladení na 60°C auto naštartovalo bez problémov aj chod motora bol v poriadku, náslende som sa išiel previezť ale ani po zohriati sa nezmenil chod motora a auto išlo v poriadku, diagnostika stále vypisuje len chybu snímača teploty oleja viete prosím čo by to mohlo byť prípadne ako sa dá určiť čo s tým je ?
alebo je možné, že sa len proste vplyvom tepla elektornika v aute pomiatla ?
zajtra prípadne v piatok ma čaká 300km cesta a nerád by som niekde ostal stáť tak ako by som mohol odhaliť príčinu? v servise mi vraveli, že môžu vymeniť ten snímač otáčok ale nevedia mi stopercentne zaručiť že to bol on, tak neviem kde sa odraziť...
ešte doplním, že som bol dnes na "servise" a dezinfekcii klímy kde motor pol hodinku bežal na slnku na voľnobeh a odvtedy mi stále ked som niekde stál na voľnobehom tak jemne chvelo s autom
motor má najazdených cca 90tkm a bol pred pár mesiacmi menený, aj som tu mal o tom tému...
vďaka za každú radu
alebo je možné, že sa len proste vplyvom tepla elektornika v aute pomiatla ?
zajtra prípadne v piatok ma čaká 300km cesta a nerád by som niekde ostal stáť tak ako by som mohol odhaliť príčinu? v servise mi vraveli, že môžu vymeniť ten snímač otáčok ale nevedia mi stopercentne zaručiť že to bol on, tak neviem kde sa odraziť...
ešte doplním, že som bol dnes na "servise" a dezinfekcii klímy kde motor pol hodinku bežal na slnku na voľnobeh a odvtedy mi stále ked som niekde stál na voľnobehom tak jemne chvelo s autom
motor má najazdených cca 90tkm a bol pred pár mesiacmi menený, aj som tu mal o tom tému...
vďaka za každú radu
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
díky za radu, presne toto mi pomohlo
teraz som sa bol trochu povoziť a auto išlo v pohode, zvuk aj chod motora ako obvykle aj po zohriati a pár vytočeniach išlo všetko ako má, po asi pol hodke jazdy som skúsil pustiť klímu, chladila ok, avšak asi po 5 minútach čo bola pustená začal mať motor taký nezvyčajný zvuk, aj po vypnutí klímy ten zvuk ostal akoby pri zvyšovaní otáčok ( cca nad 2100 otáčok ) motora bolo počuť ešte zvuk nejakého elektomotora alebo niečo také, neviem to opísať... keď som vypol motor, skúsil som ho ešte dvakrat horúci naštartovať a štarty ok
teraz som sa bol trochu povoziť a auto išlo v pohode, zvuk aj chod motora ako obvykle aj po zohriati a pár vytočeniach išlo všetko ako má, po asi pol hodke jazdy som skúsil pustiť klímu, chladila ok, avšak asi po 5 minútach čo bola pustená začal mať motor taký nezvyčajný zvuk, aj po vypnutí klímy ten zvuk ostal akoby pri zvyšovaní otáčok ( cca nad 2100 otáčok ) motora bolo počuť ešte zvuk nejakého elektomotora alebo niečo také, neviem to opísať... keď som vypol motor, skúsil som ho ešte dvakrat horúci naštartovať a štarty ok
-
- Forenzný námorník
- Príspevky: 1413
- Dátum registrácie: 22.01.2010 17:44
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3407
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
díky za rady, auto zatial stále jazdí bez problémov, zajtra teda dúfam zvládne tú 300 km cestu, ale zas pri jazde na dialnici bude motor aj lepšie chladený ako posúvaním sa v zápche v centre mesta...
inak spomínali ste kontrolu tých čidiel, ako sa dá otestovať ich funkčnosť ? resp kde vôbec nájdem tie čidlá na otáčky motora ?
a chladič skúsim vyčistiť, viete niekto poradiť ako ho dať dole na 3c passate bez toho aby som niečo pokazil ?
inak spomínali ste kontrolu tých čidiel, ako sa dá otestovať ich funkčnosť ? resp kde vôbec nájdem tie čidlá na otáčky motora ?
a chladič skúsim vyčistiť, viete niekto poradiť ako ho dať dole na 3c passate bez toho aby som niečo pokazil ?
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 09.05.2006 14:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
Dnes sme to s chalanmi zasa zdiagnostikovali, a boli tam chyby toho cidla teploty oleja, nizky tlak klímy, spodna hranica, niečo s airbagmi, a rádiom, zhodli sme sa natom, že sa jedna zrejme o slabú batetku, takže zajtra skúsime nahodiť druhu na skúšku a uvidime ako to pobeží... Vraj ten včerajší skrat mohla spôsobiť aj baterka ktorá, pri urcitom poklese vypína nejake cidla a riadiace jednotky... Uvidime zajtra teda
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
ale to je dôsledok nie príčina, tie hlášky ti tam zakaždým ponaskakujú keď to z ničoho nič zdochne, možno ti to vyplo od teploty a kým tá chyba bola aktívna, že teplota neklesla, tak ti nedovolilo naštartovať, možno tá teplota bola fakt kritická, možno to čidlo len poslalo zlý údaj, treba ho premerať, že aký má priebeh
a k ostatným hláškam, čo sa stane ak vypne motor, RJ eviduje klímu v prevádzke, zrazu to zhasne, tak logicky je tam nízky tlak v klíme, nízky tlak oleja, neaktívne airbagy, atd. atd. neviem či sám máš diagnostiku, alebo si u niekoho bol, ale tam už nechoď
a k ostatným hláškam, čo sa stane ak vypne motor, RJ eviduje klímu v prevádzke, zrazu to zhasne, tak logicky je tam nízky tlak v klíme, nízky tlak oleja, neaktívne airbagy, atd. atd. neviem či sám máš diagnostiku, alebo si u niekoho bol, ale tam už nechoď
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55 Zdieľať na Facebook
Ahoj, takže skúsili sme prehodiť tu baterku ale klima ajtak nesla, nechce to zapnúť kompresor aj ked diagnostika už nehadze ziadne chyby, skusali sme aj vymeniť panel climatronicu, či neodislo cidlo na nom ale kompresor stale nezapinalo... Tak som skočil tam, kde mi to plnili ci mi nahodou neuniklo chladivo ale ani tam neje ziadny problem akurat ze nejaky spodný tlak mam na nule a nechce zapnúť ten kompresor, bohvie čo to môže byť...
Čo sa tyka toho zdohnutia motora tak som tento víkend presiel krížom celé Slovensko a auto v pohode išlo, nikde nezaváhalo a stale išlo bez problémov naštartovať, tak sa snáď jednalo len o nejaku blbu zhodu náhod
Čo sa tyka toho zdohnutia motora tak som tento víkend presiel krížom celé Slovensko a auto v pohode išlo, nikde nezaváhalo a stale išlo bez problémov naštartovať, tak sa snáď jednalo len o nejaku blbu zhodu náhod
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných