1.5 Skyactiv od Mazdy - váš názor?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1165
- Dátum registrácie: 30.01.2009 18:03 Zdieľať na Facebook
Ujo autokomplet este raz ti skopirujem moj prispevok a na co som reagoval, hadam uz pochopis:neviem kto tu pisal ze vykon je podobny a zaklincoval tym, ze Yamaha robila motor pre Ford.
ano robila a ako vies, urobila ho velmi dobre a hlavne ten 1.6 85kW. a nie je tak nahodou Yamaha japonska ujo???
citácia:
Japonskych/korejskych 100 koni je ako 130-150 EU koni. Kto neveri, nech skusi
Tak to je na mna uz trocha moc . Jazdil som 1,6 Si, 1,6 MZR, 1.6 Valvematic a tie koniky som tam praveze nevidel. Duratec 1,6 od Fordu, ktory skonstruovala Yamaha, by mozno mal o nejaky ten konik viac.
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 14.09.2009 13:03 Zdieľať na Facebook
VW Golf 1.4TSI 122hp / Mazda 3 2.0 120hp
Turbo benzin vs atmosfera:
VW Golf: 1225kg | 122hp pri 5000ot | 200nm pri 1500-4000ot | 9,3s 0-100kmh | 6,6l mesto
Mazda 3: 1205kg | 120hp pri 6000ot | 210nm pri 4000ot | 8,9s 0-100kmh | 6,5l mesto
Stale sa neviem rozhodnut. Doteraz som mal nafty..
VW Golf: 1225kg | 122hp pri 5000ot | 200nm pri 1500-4000ot | 9,3s 0-100kmh | 6,6l mesto
Mazda 3: 1205kg | 120hp pri 6000ot | 210nm pri 4000ot | 8,9s 0-100kmh | 6,5l mesto
Stale sa neviem rozhodnut. Doteraz som mal nafty..
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
tu nemas co riesit:
Mazda zivotnost motora 1.000.000km
VW 1.4TSi este v zaruke budes riesit reklamacie rozvodov, snimacov a pod.
Na Mazde vymenis olej, na VW kazde 2-3 roky nejake snimace a spomenute rozvody, po 100.000km zacne zrat olej a o chvilu nato si vymenis turbo alebo motor - neviem co skor, ale s malym odstupom obe veci...
nie nadarmo sa japonci nepustaju do vydumanych zlozitosti
este aj Mitsubishi prestalo s priamym vstrekom benzinu a predalo radsej patent do VW keby niekto nevedel s tym, ze taka Carisma 1.8 GDi bola ovela lepsia ako nejaky TSi od VW
skratka japonsku atmosferu DOHC so 4 ventilovou technikou este nikto neprepiskal a myslim ze Japonci to maju prekukane z kazdej strany
su sice aj niektore Toyoty a Mazda MPS co pouzivaju priamy vstrek benzinu, ale aj to iba pre trhy so 100% kvalitou paliva a hadam vsetci vieme aku ju mame my na Slovensku...
Mazda zivotnost motora 1.000.000km
VW 1.4TSi este v zaruke budes riesit reklamacie rozvodov, snimacov a pod.
Na Mazde vymenis olej, na VW kazde 2-3 roky nejake snimace a spomenute rozvody, po 100.000km zacne zrat olej a o chvilu nato si vymenis turbo alebo motor - neviem co skor, ale s malym odstupom obe veci...
nie nadarmo sa japonci nepustaju do vydumanych zlozitosti
este aj Mitsubishi prestalo s priamym vstrekom benzinu a predalo radsej patent do VW keby niekto nevedel s tym, ze taka Carisma 1.8 GDi bola ovela lepsia ako nejaky TSi od VW
skratka japonsku atmosferu DOHC so 4 ventilovou technikou este nikto neprepiskal a myslim ze Japonci to maju prekukane z kazdej strany
su sice aj niektore Toyoty a Mazda MPS co pouzivaju priamy vstrek benzinu, ale aj to iba pre trhy so 100% kvalitou paliva a hadam vsetci vieme aku ju mame my na Slovensku...
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
http://www.auto.cz/mazda-3-1-5-skyactiv ... -tsi-79409 prečítaj si ale neber to vážne všetci vieme ako tieto testy prebiehajú osobne by som aj tak bral mazdu
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 14.09.2009 13:03 Zdieľať na Facebook
Z testu:mato.soky napísal:http://www.auto.cz/mazda-3-1-5-skyactiv ... -tsi-79409 prečítaj si ale neber to vážne všetci vieme ako tieto testy prebiehajú osobne by som aj tak bral mazdu
Trojka zabodovala hlavně naprosto bezkonkurenčním podvozkem, vynikající atmosférickou patnáctistovkou a i přes prvotní stíněnější dojem nakonec dostatečně prostorným interiérem. Mazda ztrácí podle nás naprostými zbytečnostmi. Pouze výškově seřiditelnými opěrkami hlavy na předních sedadlech, nepochopitelně nepohodlnou loketní opěrkou nebo mezerami v dílenském zpracování.
Zaujimave zhrnutie Mazda: lepsie auto podvozkom, motorom a prehralo len pre laktovu opierku a opierku hlavy?
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Možno aj je objektívne Golf lepší, úspornejší, väčší, s lepšími jazdnými vlastnosťami. Jedna z najdôležitejších vecí však je, aby som sa z auta tešil a nestrachoval sa niekoľko denným (nočným) pozeraním sa z okna, či tam auto ešte parkuje, alebo nie. V prípade Mazdy je 99% šanca, že ju budete mať dovtedy, dokedy ju nepredáte. V prípade (nového) Golfu si percentá nedovolím tipnúť.
Zaujímala by ma jedna vec - niekto tu raz písal, že objem turbobenzínového motora treba vynásobiť číslom 1.6, aby sme sa dostali k objemu benzínového motora bez turba, ktorý by bol objektívne porovnávateľný s tým s turbom. Teda 1.2TSi treba porovnať s motorom o objeme okolo 1,92 litra, aby to bolo spravodlivé. Je to tak?
Zaujímala by ma jedna vec - niekto tu raz písal, že objem turbobenzínového motora treba vynásobiť číslom 1.6, aby sme sa dostali k objemu benzínového motora bez turba, ktorý by bol objektívne porovnávateľný s tým s turbom. Teda 1.2TSi treba porovnať s motorom o objeme okolo 1,92 litra, aby to bolo spravodlivé. Je to tak?
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28 Zdieľať na Facebook
Ahojte,
prispejem nejakymi skusenostami. Bol som na testoačkach s M3 (asi 4x)...
1,5L motor - pekný zvuk - motor ako základ v pohode, ale mne to bolo moc slabé - ked sa započita makke perovanie, tak sa 100koni stracalo...
2,0 88kw - krásny zvuk, a subjektivne pocit ze auto ma 140-150koní. Vela robí krúťak 210, takže mate pocit ze auto ide lepšie ale v otáčkach akosi výkon neprichádza (210nm robí v nizssích otáčkach vacssie očakávania, ako vie motor pri 6000ponuknuť)... Každopádne super spotreba a charakterný motor jazdiaci velmi slušne na 120koni...
Rozdiel 1,5 vs 2,0 88kw - veľmi velký!!! O tom hovori aj samotna akceleracia 10,8 vs. 8,9, nehovoriac o tom, ze dvojliter na dvojke dotočí 100km/h.
Podvozok - veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmi diskutabilne. Velmi neprijemne ma prekvapila mäkkosť podvozku, čakal som od mazdy športovejši podvozok a menšie náklony. Vsadili čisto na komfort... - práve tento fakt somnou tak zamahal, ze som ju este neobjednal :/ je to škoda..., inac by som bol definitivne rozhodnutý
Taktiez mi velmi vadil digitalny otačkomer, kedy človek ked to točí k obmedzvoaču, tak nema čas sledova maličky otačkomer z ktoreho veľmi tazko graficky mrktnutim oka odčitat otačky... musel som sa riadit ryhlomerom (1-60, 2-100...)
A co sa mi pačilo?
- dizajn bezkonkurenčný
- cena za to čo auto ponuka super!
- interier az na laktovu opierku a otačkomer dokonalý
Este poznamka - siel som na 18stkach a zdalo sami to velmi velmi velmi makké...!
prispejem nejakymi skusenostami. Bol som na testoačkach s M3 (asi 4x)...
1,5L motor - pekný zvuk - motor ako základ v pohode, ale mne to bolo moc slabé - ked sa započita makke perovanie, tak sa 100koni stracalo...
2,0 88kw - krásny zvuk, a subjektivne pocit ze auto ma 140-150koní. Vela robí krúťak 210, takže mate pocit ze auto ide lepšie ale v otáčkach akosi výkon neprichádza (210nm robí v nizssích otáčkach vacssie očakávania, ako vie motor pri 6000ponuknuť)... Každopádne super spotreba a charakterný motor jazdiaci velmi slušne na 120koni...
Rozdiel 1,5 vs 2,0 88kw - veľmi velký!!! O tom hovori aj samotna akceleracia 10,8 vs. 8,9, nehovoriac o tom, ze dvojliter na dvojke dotočí 100km/h.
Podvozok - veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmi diskutabilne. Velmi neprijemne ma prekvapila mäkkosť podvozku, čakal som od mazdy športovejši podvozok a menšie náklony. Vsadili čisto na komfort... - práve tento fakt somnou tak zamahal, ze som ju este neobjednal :/ je to škoda..., inac by som bol definitivne rozhodnutý
Taktiez mi velmi vadil digitalny otačkomer, kedy človek ked to točí k obmedzvoaču, tak nema čas sledova maličky otačkomer z ktoreho veľmi tazko graficky mrktnutim oka odčitat otačky... musel som sa riadit ryhlomerom (1-60, 2-100...)
A co sa mi pačilo?
- dizajn bezkonkurenčný
- cena za to čo auto ponuka super!
- interier az na laktovu opierku a otačkomer dokonalý
Este poznamka - siel som na 18stkach a zdalo sami to velmi velmi velmi makké...!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných