1.2 HTP Vynechávanie na voľnobeh

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

mp3...poznam kopel ludi co maju osciloskopy (sice este v krabiciach) a vedia menej ako clovek ktory sa pyta...len som chcel poukazat na to .... aky sposobam sa da najst zavada... a PYTANIE SA NA FORE... to v tomto pripade nie je... a NIKDY NEBUDE. Ked sa bude niekto pytat ako sa koduju dialkace na peugeote.... ako sa resetuje interval na Transite.....Na kolko maju byt pneu na scenicu....atd.....to su otazky na ktore sa da odpovedat... Viem, ze to pisem zbytocne, ale myslim, ucelom kazdeho fora je oi pomoc...a vsetkym ludom s otazkami....co mi to moze robit, alebo co to robi...ked.... tu pomoze len stastie.....vacsinou drahe stastie... :( Asi som tu jediny co si to mysli...ale...mozem mat nazor.... :)
Mimuska1422
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 20.09.2010 13:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mimuska1422 »

Čaute. Odkedy som písal sem na fórum ohladne problému tak na Fabči stále svietila kontrolka motora. Keďže je to rodinné auto aj napriek chybe robila cca 25 km denne. Včera sa ale niečo zmenilo. Situácia si vynútila to, že som musel s Fabčou potiahnuť asi 1.5 km skapatý Passat. Moc som ju netrápil len druhý prevodový stupeň a na malom plyne 2000 otáčok. Keď som s tou jazdnou súpravou prišiel pred dom Fabču som stopol. Potom cca 15 min. prestávka a naštartoval som znova. Kontrolka motora zhasla. A už ani nesvieti. Ked je motor studený môže isť na volnobehu aj 15 min. a nič sa nestane. No včera som ho mal zohriaty a po cca. 30 sekundach začala kontrolka preblikovať. Vedel som už že je to varovanie, tak som motor vypol a hneť naštartoval a všetko OK. Nemôže byť celý tento cirkus problém niekde v elektronike?
martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

Samozrejme, ze moze....u motorov a aut je mozne vsetko. Vsetky indicie aj tak stale smeruju na ventily, alebo vstrekovace, ale mozne je veru vsetko. Bolo by lepsie s tym skocit do servisu, nech sa na to pozru aspon budes vediet na com si.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Martin ma pravdu - a samozrejme s tebou suhlasim aj co sa tyka toho vypytovania sa, kto sa nic nepyta, umrie sprosty.

Mimuska, doporucujem ti zbehnut k niekomu na diagnostiku, ked ti uz svieti kontrolka na doske tak ta masina vie preco ju rozsvietila. Precitat chybu z motorovej riadiacej jednotky, na zaklade tej chyby logicky posudit o co by mohlo ist, ked uz bude diagnostika pripojena rozhodne spravit aj to co som pisal na prvej strane. Ked zmeras kompresie v motore, potom bude jasno. Ak su chytene ventily alebo prasknuta hlava, tlak bude rozhodne niekde utekat.
Mimuska1422
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 20.09.2010 13:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mimuska1422 »

Nazdar páni a dámy. Vraciam sa k otvorenej téme. Fabka stále jazdí aj keď som problém zatial neriešil. Včera som si ale všimol jednu zaujímevú vec. Pri zohriatom motore stále po 30 sekundách na voľnobehu vypadne tretí valec. Ale išiel som so zohriatym motorom dole kopcom. Inokedy idem vždy so zaradenou rýchlosťou ale urobil som výnimku a nechal som to tak. Išiel som cca 3 minúty dolu kopcom na voľnobehu a nič. Akonáhle som ale zastavil tak po chvílke sa kontrolka znovu rozsvietila. Tak som vypol a znova naštartoval a zasa je všetko OK. Myslím si, že to asi niaka mechanická vada ako prasknutá hlava alebo niečo také určite nebude. Nemože to byť niaky snímač?

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: mirovk111 a 93 neregistrovaných